Seguidores de este Blog

4 de noviembre de 2009

Respuesta al Lector

Un amigo lector me escribe con relación a unas fotos que tomé en Don Juan Monte Plata y desea que se las comparta... Mi respuesta es que no tengo ningún problema en que usen mis fotos siempre y cuando me den los créditos...


Hola Madelyn,

My name is Ventura and I´ve been to your blog a couple of times and I wonder if you could help me. I am building a website for someone originally from Don Juan and I am looking for some really good pictures. I´ve seen some that you´ve taken and I was wondering if you would be willing to share them.
Respuesta:
Hi Ventura... Thanks to write... If you need some picture of my blog only I wish that you put the credits.

1 comentario:

Timoteo Estévez dijo...

a pero es que magdelyn es bilingue... wow jajaja así mismo dile que te de los créditos...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails